sobota, 22 sierpnia 2015

Zaczynamy!

Ha wracam tu! Który już raz? nie będę liczyć, bo wstyd wiem tylko tyle, że bez bloga żyć nie mogę i naprawdę nie wiem co zawsze kusi mnie do przerwy od niego.. Chcę blogować i koniec kropka! :) To daje radość, szczęście i jest moim miejscem do wyrzucania każdej myśli!
Blog będzie kulinarny standard :D Uwielbiam gotować i nie wyobrażam sobie bloga na inny temat, który miałabym prowadzić! :)
Jak wyglądam wiecie, ale i tak wstawię swoje zdjęcia noooo tak dla jasności xD




































Co do choroby dalej sobie jest jednakże nie chce się już TU więcej o niej rozpisywać nie mam zamiaru później być rozliczana z każdego posta przez osoby, które guzik to obchodzi ;)
Blog zaczyna istnieć na nowo już jutro będzie jakiś post! Od razu mówię, że nazwa ani troszkę nie wpłynie na tematykę żarełka, no bo ile można słodkiego, na wytrawnie też potrafię, a co! :p Kocham podróżować, a więc i relacje będą pewnie połowa zdjęć to jedzenie ale w końcu blog kulinarny :D pomyślę nad przewodnikami co do restauracji w danym kraju, wszystko zacznie się rozwijać w swoim czasie! ;) Mam nadzieję, że uda mi się zatrzymać kogoś na dłużej i choć troszkę zainteresować swoim blogiem :D

3 komentarze:

  1. No i w końcu wróciłaś. Czekam na nowe przepisy i relacje! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W końcu musiałam serio bez bloga się nie da! ;p
      Najbardziej było mi brak czytania komentarzy i tej rodzinnej blogerskiej atmosfery <3 :D
      Dziękuje :*

      Usuń